TIK TOK ȘI MEZZO SAU ”EU TE-AM FĂCUT, EU TE OMOR”: SLĂTINENII AU SANCȚIONAT DUR MANIPULAREA!
Ulciorul nu merge de multe ori la apă… Pentru că vine o zi când, fragil fiind, se sparge. La Slatina, s-a spart duminică seara, la închiderea urnelor. N-a dansat decât o vară liberalul Mezzo la Slatina. Cel care a reușit să își croiască drumul către funcția de primar pe valul unui populism emoțional și al unei strategii de manipulare pe TikTok, se confruntă acum cu realitatea din stradă. Ceea ce părea pentru mulți în urmă cu câteva luni a fi o rețetă de succes – promisiuni fără substanță, mesaje emoționale construite pentru a stârni simpatie și senzația unui „erou al oamenilor” – s-a dovedit a fi doar un balon de săpun. La momentul alegerii sale, Mezzo a captat atenția unei generații tinere și active pe rețelele sociale, cu videoclipuri atent regizate(n.n. chiar și încazul celor în care prezenta drame), a transmis ideea că el este schimbarea de care oamenii aveau nevoie. Însă în spatele camerelor de filmat, promisiunile sale erau lipsite de substanță. N-a venit cu soluții reale pentru problemele comunității, ci doar a atacat constant adversarii politici, creând un fals sentiment de ură împotriva celor care nu i se alăturau.
La doar câteva luni de la preluarea mandatului, realitatea și-a spus cuvântul. Administrația sa s-a dovedit lipsită de viziune, iar problemele orașului nu doar că au rămas nerezolvate dar s-au acutizat. În loc de soluții, ca primar în funcție a continuat să apeleze la TikTok ca la o portavoce personală. A scăpat din vedere faptul că oamenii nu mai erau impresionați de scenete, melodii populare, slogane bine alese și atacuri constante. Nu doar că de la o zi la alta tot mai mulți din apropiații care l-au susținut la început au început să se dezică de el și mai ales de practicile sale, dar l-au părăsit… alegătorii. Duminică doar 8,97% a reușit să obțină la Slatina pentru candidatul PNL. Mai mult, lovitura este cu atât mai puternică, având în vedere că 24,02% dintre slătineni au ales să voteze tocmai cu acei politicieni pe care el i-a denigrat constant(PSD Olt) și 26,45% au ales un candidat creat, la fel ca el în iunie, pe tik-tok.. Nu doar că oamenii nu l-au urmat în direcția politică pe care a încercat în această campanie să o impună, dar i-au dat o adevărată palmă politică, refuzând să îi mai acorde încredere.
”Turma”(n.n. așa cum a ajuns să creadă Slatina) nu l-a urmat pentru că ”turma” nu este cea pe care el credea că o poate vinde la preț redus de black friday! Turma îți oferă o dată încrederea!