BANU’ PUBLIC ȘI VIZIBILITATEA PRIMARULUI DOLDUREA -AFACERE DE SUCCES PENTRU UN VECHI CLIENT GARANTAT CHESNOIU!

Instituții publice au sau nu activitate vizibilă însă se calcă pe picioare când vine vorba de cumpărături. Multe și dese. Valorile sunt mici, nu totul de-o dată pentru că se impune licitație, sau măcar cerere de oferă. Și, ce-i mai bună și mai la îndemână dacă nu achiziția directă, mama profitului garantat!
• Shopping pe bani publici…
Primarul din Caracal pare un adevărat guru al vizibilității. Dă cu directele să strălucească primăria. Consecvent și anul acesta Doldurea pe creșterea… vizibilității. La fel și pe însărcinatul cu ridicarea imaginii, voievodului în deosebi, pe cele mai înalte culmi ale Romanațiului și chiar dincolo de ele de va fi cu puțință.
Dorință și acțiune există, drept urmare a început seria alocarii contractelor, bineînțeles către același ofertant de casă. Bunul prieten al fostului deputat Chesnoiu, Prună Ștefan și a sa firmă ESP Social Trend. S-a semnat prima achiziție(n.n. 10.000 ron) dintr-o serie de multe altele, pe modelul anilor precedenți, prima strigare pe o lună, iar ulterior curg directele până la finele anului.

Ce presupune achiziția? Zice: ” elaborare și implementare campanii de comunicare și promovare; • creare de conținut social media (facebook, instagram etc) – text, grafică, foto-video; • creare de conținut site; • comunicate și informări de presă, informări de interes public; • elaborarea mesajelor și a documentelor de prezentare”.
Ce câștigă fostul consilier al lui Chesnoiu se vede din contracte, dar cetățeanu’? Ce câștigă din afacere? Dacă primăria are nevoie de vizibilitate și chiar o plătește, cetățenii ce ar trebui să cerem? Poate… transparență? Poate… Până atunci însă nu le rămâne decât să se uite la bani cum dispar cu aceeași vizibilitate pe care și-o dorește primăria.