Cotidian Judetean

www.concretolt.ro

TOP 3 sfaturi utile pentru a crea un mediu plăcut de lucru pentru angajații tăi!

04. noiembrie. 2021

Unul dintre aspectele principale care țin de productivitatea la locul de muncă este felul în care te simți atunci când ajungi la birou. Dacă ai condiții optime de lucru, iar biroul tău este amenajat într-un mod plăcut și nu există niciun factor perturbator pentru munca ta, atunci toate acestea vor avea ca rezultat productivitate ridicată și o stare generală de bine a fiecărui angajat.

Nimănui nu-i place să lucreze într-un spațiu îngust, neaerisit, să se enerveze constant atunci când se strică ceva, când aerul condiționat nu merge, când căldura nu e pornită și exemplele continuă. Într-un astfel de mediu de lucru, nu te mai miră atunci când vine ziua de luni și toată lumea de la birou e deprimată, nervoasă, fără chef. Ce e de făcut în cazul  acesta? Rezolvarea e mai simplă decât crezi, dar necesită puțin efort și dorința de a schimba ceva.

Fiecare om de afaceri își dorește să maximizeze profitul afacerii sale. Iată cum poți face acest lucru:

Unul dintre pilonii care construiesc acest profit este reprezentat de angajați. Cu cât angajații au un mediu mai plăcut de lucru, cu atât productivitatea crește, lucru observat în special în ultima perioadă, când angajații au muncit de acasă. Prin urmare, un mediu plăcut în care să lucrezi e un avantaj atât pentru angajator, cât și pentru angajat. Pentru ca acest lucru să fie realizat, trebuie urmați câțiva pași simpli:

Angajații trebuie să fie respectați

Prin respect se înțelege mai mult decât a fi politicos cu aceștia. Un angajator care se respectă pe sine își va respecta și angajații. Prin urmare, va fi atent la nevoile acestora, la ceea ce le lipsește, la ceea ce ar putea fi de ajutor pentru ei și încearcă să le ofere aceste lucruri.

De cele mai multe ori, sunt foarte simplu de rezolvat aceste cerințe. Spre exemplu, un birou complet ar trebui să aibă o masă de lucru spațioasă, dacă angajatorul lucrează la calculator și realizează documente, spre exemplu, un aparat de aer condiționat portabil, o cafetieră pentru momentele în care vine de dimineață sau stă până după program și are nevoie de o cafea sau un ceai, precum și un scaun de birou confortabil sunt minimul necesar pentru a asigura condiții optime de muncă. Gândește-te puțin: 

Dacă tu ai nevoie de aceste lucruri atunci când lucrezi, ca să ai un mediu plăcut de muncă și să fii mai productiv, angajații tăi de ce să nu le aibă?

Un șef bun se cunoaște după starea de bine a angajatului

Poți încerca, măcar de două ori pe an, să faci un gest drăguț pentru angajații tăi. Spre exemplu, un bonus la salariu pentru cei mai productivi angajați sau cadouri pentru zile aniversare ori o mică petrecere la birou atunci când sărbătoriți un contract semnat cu un client foarte important. Lucruri mici, dar care contează. Totodată, poți crea spații de relaxare pentru angajații tăi, un trend care a luat amploare de câțiva ani și este tot mai comun în marile corporații.

Când îți pasă de afacerea ta, îți pasă și de angajații tăi!

Sursa foto: Shutterstock.com, Pixabay.com

Print

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

error: Continut protejat !!!