Cotidian Judetean

www.concretolt.ro

CAO ÎNFIINȚEAZĂ PLATFORMA CALL-CENTER:UN SINGUR APEL, UN NUMĂR UNIC!

09. octombrie. 2023

Compania de Apă Olt înființează o nouă platformă de comunicare – CALL-CENTER, pentru beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare și pentru viitorii clienți, de la începutul lunii septembrie 2023.

Printr-un singur apel la numărul unic este 0349/990, disponibil 24 din 24 de ore, cetățenii și agenții comerciali din municipiile, orașele și comunele din aria de operare pot afla informații despre sistarea serviciului de alimentare cu apă ( lucrări programate sau avarii), pot semnala avariile de pe rețelele de apă și canalizare, pot afla informații despre prețuri și tarife, facturi, obținerea avizelor și documentele necesare pentru încheierea unui contract și pot transmite indexul autocitit.

„Dorim să îmbunătățim comunicarea cu beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare, precum și cu viitorii noștri clienți, oferindu-le acces la toate informațiile de care au nevoie, cu un singur apel telefonic și un număr unic 0349/990. Prin serviciul de Call- Center, beneficiarii serviciilor pe care le furnizăm economisesc timp, putând transmite telefonic, ușor și comod, orice sesizare sau solicitare de informații. Apelurile sunt preluate și rezolvate cu promptitudine, această platformă fiind și o alternativă pentru deplasările la sediile Companiei de Apă Olt, deoarece cele mai multe solicitări vor putea fi rezolvate telefonic.”, Cătălin Ușurelu, director general CAO.

Facem parte din fiecare comunitate unde suntem prezenți, oferim informații utile, prezentăm activitatea și proiectele noastre pe site, pe rețelele de socializare, avem aplicația CAOmobile pentru plata facturilor și acum oferim suport și prin serviciul de Call-Center”.

9️⃣ ÎNTREBĂRI

Print

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

error: Continut protejat !!!