Afla cum sa organizezi optim spatiul de lucru de acasa

Multi oameni isi doresc sa lucreze din propria locuinta, fara sa mai fie nevoiti sa se deplaseze prin traficul infernal al oraselor pentru a ajunge la 8-9 la serviciu, dar putini si reusesc sa atinga acest deziderat. Biroul de acasa poate fi un mediu productiv pentru cei care au inteles ca nu trebuie sa se lase distrasi de alte lucruri, ci trebuie sa munceasca facand abstractie de faptul ca sunt acasa.

In acest sens, spatiul de lucru trebuie neaparat organizat cat mai bine, in asa fel incat sa te faca sa simti atmosfera de lucru, reusind astfel sa atingi diferite performante in domeniul in care vei alege sa profesezi. Amenajarea biroului de acasa nu presupune deloc mare bataie de cap, cum poate ti-ai fi imaginat, ci doar cumpararea unor lucruri absolut necesare si a crearii unui mediu prielnic, care sa nu te tenteze cumva sa lucrezi din patul din dormitor, o idee deloc buna daca vrei sa fii eficient.

Iata ce nu trebuie sa iti lipseasca din biroul de acasa:

  • Piesele de mobilier confortabile sunt absolut necesare pentru a lucra cu spor cele 8 ore necesare jobului tau. In acest sens, trebuie sa-ti achizitionezi un scaun ergonomic care sa ofere confort si sa te refereasca de aparitia durerilor insuportabile de spate. Masa de birou va fi de dimensiune potrivita si va tine cont de stilul in care vei alege sa decorezi intreaga camera. Dulapurile necesare pentru a aseza documentele sau proiectele la care lucrezi trebuie sa fie incapatoare si cu un design in ton cu stilul ales. Nu uita nici de o canapea pe care sa te odihnesti in momentele tale de repaus;
  • Tehnologia este de nelipsit. Nimeni nu-si mai poate imagina astazi munca fara laptop, tableta, imprimanta sau xerox. Toate aceste aparaturi sunt absolut necesare in orice job si trebuie sa existe in biroul tau, altfel nu-ti vei putea indeplini corect sarcinile de serviciu. O cafetiera ar putea sa fie un plus de confort in birou deoarece intotdeauna vei avea nevoie de energia oferita de o cafea buna;
  • Accesoriile utile in munca ta vor fi asezate pe birou sau ascunse in dulapurile din jur: organizatorul pentru creioane, ventilatorul sau aerul conditionat, lampa de birou, produsele de papetarie (agrafe, post-it-uri, ace de siguranta, foarfeca, bolduri, pioneze, markere etc). Chiar daca esti acasa, totusi, nu vei putea sa suporti caldura torida, asa ca vei avea nevoie de aparatul de aer conditionat care iti aduce racoarea necesara pentru a-ti mentine concentrarea. Lampa de birou te poate ajuta in serile in care trebuie neaparat sa termini un proiect, cand noaptea se instaleaza fara sa tina seama de nevoile tale;
  • Obiectele de decor completeaza perfect atmosfera din birou si te atrage sa petreci timpul in acest spatiu. Achizitioneaza plante ornamentale, tablouri, vaze, statuete, pernute moi, confortabile, perdea sau jaluzele verticale si bucura-te de comoditate si frumusete. Se spune ca un mediu placut va duce inevitabil la productivitate in munca.

In concluzie, daca vrei sa fii eficient si sa poti munci cu folos de acasa, fara sa mai pierzi timp pretios cu transportul la serviciul din oras, fara sa mai intri in contact cu colegii galagiosi sau cu mutrele sefilor, atunci amenajeaza corespunzator biroul, iar rezultatele bune nu vor intarzia sa apara.

surse foto:

shutterstock.com

Print

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

error: Continut protejat !!!
ALBOTĂ, REVOCAT!

Anunțată pe surse încă de acum câteva luni demiterea lui Emil Albotă de la Inspectoratul de Stat în Construcții unde...

Închide