ȘI DACĂ DADDY VREA SĂ-I DEA LIKE LUI PAUL SAU SHARE LU’ MARIUS?

Social democrații sunt croiți pe fapte mari. Vor să rupă gura târgului la alegerile euroarlamentare. Aproape că nu are România mandate câte ar putea scoate ei. Chiar și cu unu’ în plus (33 faţă de 32 câte are în prezent), primit după ieşirea Marii Britanii din Uniunea Europeană, parcă tot nu le-ar ajunge. Cel puțin la nivel de Olt deja e cunoscut tuturor targhetul pohtit, inclusiv luni, de cum i-a dat primul blitz în ochi lui Stănescu, a și anunțat public că Oltul Puternic va face prăpăd voturile. Le va număra până se vor clasa primii ca organizație la nivel de țară, să se minuneze chiar și Coloneștiul( 184,28% ). Toată GAȘCA(am stabilit deja trend-ul Colectia-primavara-toamna-la-olt-se-poarta-politica-de-gasca) a răspuns prezent la întâlnirea de luni cu Liviu Dragnea, și-au luat notițe, știu strategia partidului pentru europarlamentare şi referendumul anunţat de preşedintele Klaus Iohannis mai bine ca pe Tatăl nostru. Cu profundă tristețe(atât de profundă încât… nu se simte) am aflat că la Olt nu va fi miting. Nu au programat așa ceva… Poate data viitoare. Deocamdată, la europarmanetare din acest an se merge baza cmpaniei va fi metoda „door-to-door”(știe Iancu!) și o altă parte a strategiei pe care liderii de la centru pun foarte mare accent este mediul on line. Atât de tare vor social democrații să intre încât s-a dat ordin pe unitate ca de la cel cu barba sură până la activistul de partid din zona rurală să fie przenți pe rețelele de socializare. Al doilea minus pentru Ol(primul e absența liderilor, dacă miting nu e, nici daddy nu e și nici candidați la vedere, decât pe afiș!). Atât Stănescu cât și Oprescu nu sunt prezenți în mediul on line, pe rețelele de socializare(oficial, prietenii știu de ce!). Nici unul dintre cei doi nu au azi cont. Ambii sunt… off-line! Deci dacă daddy vrea să-i urmărească prietenii lui Paul Stănescu poate doar să apeleze spre exemplu la serviciile lui Carmen Dan, dacă vrea să-i dea like îi poate pune la poștă o scrisoare(abia ce au încheiat contract cu Poșta Română pentru distribuirea materialelor de campanie) iar dacă vrea cumva să-i dea vreun share lui Oprescu, prin Vâlcov via Iordache poate sta liniștit că mesajul ajunge cel mai târziu în week-end la destinatar. Sau nu se supun ordinelor clare trasate de liderul suprem și reamintite zilnic prin trompeta Ștefănescu- ”Suntem prezenţi în spaţiul online şi fiecare membru al partidului va fi prezent, de sus şi până jos, până la activistul de partid din zona rurală„- sau atât de rușinați să se simtă cu postările ce ilustrează ”mărețele” realizări ale partidului încât vor să se murdărească pe like de ele? Că Stănescu vrea cel mai mare scor pentru o listă deschisă de o persoană pe care nu o susține e clar (vezi vot împotriva Rovanei Plumb!) dar nici măcar un share și-un like? Măcar un #patrihot, ceva… La fel și de la Oprescu, adică tocmai nașu’ să-l saboteze pe finu’(n.n.Ivan, responsabil campania on line)? Păi cum își mai face el targhetul dacă de la cap se împute peștele?

Nu e corect, domne’, chiar nu e! Păi ce facem noi aici?

P.S. Păi nu zice el Bozgă că nu e bine cu on line-ul ăsta? Ați sărit ca arși pe el…

Print

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*